I can't erase it anymore It follows me everywhere I go!

Vad är det som händer?
Varför kryper jag längre in?
Varför kan jag inte bara få ut allt jag har inom mej?
Varför kan inte jag få må bra?
Varför?
Varför?
Varför?
Varför?



Känns som jag kommer explodera snart! Allt kommer komma på en gång.
 Jag vet de så jävla väl, men ja kan inte
göra något åt det. Är så less på de!
Kanske skulle hittat den där bössan ändå... FAN!
Vad ska jag ta mej till?
Kan inte någon bara komma och ta bort alla mina jälva hjärnspöken?
Slipper jag dom!
Ja lovar vem som helst kan få dom..för jag orkar inte med de här längre...

Vissa personer försöker hjälpa mej (Tack för de, de värmer) men jag kan inte...
ni har väldigt kloka ideer men de går inte...
hur ska ja kunna göra något sånt när jag är
livrädd?




Kan man inte få försvinna bara ett tag?





Everyday I get a little closer
And everything I'm made of
Starts to melt away
I see the signs, but I can't quite make the words out














You make me wanna scream!!!



Kommentarer
Postat av: Milli

Ja ibland måste man falla längst ner för att börja om helt från början. Ibland orkar man inte för man vet inte vart man ska börja. Så fall en bit och ställ dej sen upp för att börja om och kämpa dej upp för en dag står du där och behöver ingen annan för du är så bra som du är och kan klara allt själv. Du behöver bara tömma ditt huvud en stund för att det ska bli bättre och alla nya tankar ska kunna ta sej upp till ytan och få dej att orka.



Du fixar det här och jag tror stort på dej!!!! Kämpa på för du är bra!!

Kram syster M

2010-02-05 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0