Fuck it all, fuck this world!

Förbannade Hjärnspöken!

Seriöst, jag skratta ju nyss och va glad, sen totalt vänder de och alla jävla spöken kommer...varför?
Varför ska jag vara så nojig?! Kan jag inte bara lita på att de blir/är bra?
Seriöst jag blir galen!!

Jag måste verkligen ge mej nu...sluta tänka sluta känna sluta med allt!
Jag menar bara för ikväll!

Som sagt, tänka 1,2 och 300 gånger innan jag gör något. Fast jag har ju redan bestämt mej...men de finns mycke kvar som måste fixas eller vad man ska säga...


Don't belong, don't exist,
don't give a shit, don't ever judge me.





Kommentarer
Postat av: Jennili

Du vet vad jag tycker du ska göra..

Tänk på dig själv någongång ska du se att livet kommer att gå som du vill.

Kram<3

2010-01-07 @ 23:31:53
URL: http://jennilil.blogg.se/
Postat av: Gossipanka

sv: haha jaaah, det gjorde ju mig på lite bättre humör! (=

haha du tyckte samma sak =D

2010-01-08 @ 00:51:14
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0