It's not enough to have a little taste I want the whole damn thing!

Ja vad ska man säga, va en ganska så jobbig dag igår..eller väldigt jobbigt vare. Men livet går vidare.. får tänka på att hon har de bättre nu... känns skumt bara...
Farmor<3





De sög ganska hårt, jag hatar verkligen läkare...åh jag måste dit själv.. okej om jag har någon med mej då går de mycke bättre... men nu blire inte så..:( men de går nog bra..hoppas ja.. men seriöst tiden 07.10?! de är ju omänskligt tidigt... äre ens lagligt att vara utomhus då?:O
Hoppas bara de går bra, ska kanske mitt knä slutar leva sitt eget liv..lite jobbigt då de åker ur led lite nu och då.. inte sportigt alls..



Fattar inte hur jag kunde säga de där?
Vad fan tänkte jag med?
Eller tänkte jag ens?

Hur kunde jag sjunka så lågt?
När jag om någon vet hur de är.
Vet inte vad jag har som försvar till min
idiotiska kommentar.
Jag önskar jag kunde göra de ogjort!





Kommentarer
Postat av: Gossipanka

Vadhar du gjort nu då?



men då är ju du i Umeå typ snart? eller? :D

2010-01-14 @ 20:39:53
URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: Gossipanka

sv: haha jämför du Britney med henne ;o omg bajs på dig<3

nemen du är bara avundsjuk på att jag kom på det först :] 3<<3<3

2010-01-15 @ 08:28:04
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0