Fuck You All Good Night!

Kan någon förklara vad de är som händer?
Jag fattar noll! (men de är väl som vanligt då)

Dessa förbannade hjärnspöken! Kan dom inte bara flytta från min skalle?! Någon frivilliga som vill ha dom? jag lovar ger bort dom helt gratis...


De gjorde galet ont! Fattar inte varför de vart så här! Snälla kan inte allt bli bra igen?
Kommer de här lösa sej till de rätta? Kommer de någonsin bli bra? Åh varför ska de vara så komplicerat? Varför kan man inte bara säga som man känner och den andre likadant så allt blir bra?!

I can't stop myself
I am going crazy




För övrigt min söta kusin (gossipanka.blogg.se) som har hjälpt mej att fixa med bild åh lite annat, fan ja kan inget om sånt här.. så tack söt <3


Now I know whats wrong
Everyone is gone
All by myself all night long!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fina du..här måste du skriva massor!

2010-01-07 @ 03:10:26
URL: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag tycker du ska tänka både 1 och 2 gånger innan du gör något dumt.

Kramiz

2010-01-07 @ 15:00:19
URL: http://www.enya-mio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0